Milyen a jó személyi edző?

Segítőkész, kedves, de ugyanakkor határozott és kellően szigorú. Jó humorú, de a munkában nem ismer tréfát. A személy edző erőnlétével, és testi felépítésével példát mutat, barátságos közösségi ember, aki példamutató magatartásával hívja fel magára a figyelmet.

 

A helyes edzésterv összeállítása

Bármelyik hivatalos képesítést szerzett edzőnek tudnia kell, hogy milyen fontos szempontok alapján kell összeállítani egy személyre szabott edzéstervet. Ez már csak a fejlődés miatt is fontos, és nem csupán a teljesítmény javulásában játszik szerepet, hanem a különféle gyakorlatok megfelelő összeválogatásában is. Egy gondosan összeállított edzésterv nélkül az eredmények csak nagyon lassan lennének szemmel láthatóak, vagy egyáltalán nem is látszódna fizikumunkon a belefektetett energia, sőt a sérülés veszélye is a fejünk felett lebegne.

Kinek ajánlott személyi edzőhöz fordulnia?

Mindenkinek, aki kezdő vagy újrakezdő. Mindenkinek, aki tudja magáról, hogy eddigi próbálkozásai sikertelenek voltak. Mindenkinek, aki holtpontra került és nem tud továbblépni, és végül, aki komolyan gondolja az edzést.

Felelősségtudat

Az emberek szívesen fogják arra lustaságukat, hogy nincs idejük edzeni, viszont ha már van egy edződ, akkor nem csak saját magadért, de miatta is meg kell őrizned a szavahihetőséged, magyarán nem mondhatod le csak úgy az előre egyeztetett időpontot. Ezek az időpontok pedig visznek egyfajta előre tervezhető rendszert az életedbe,

A felelősségtudat segít továbbá a jobb időbeosztás kialakításában, így mindig tudsz majd időpontot keríteni az edzéseidre. Persze még a legeltökéltebb terembe járóként is lehetnek olyan napjaid, amikor a hátad közepére sem kívánják az edzést, azonban a tudat, hogy az edződ vár, és számít rád, segít abban, hogy átlendülj ezen a holtponton és megújult energiákkal folyasd menetelésed a célod felé.